קורס ברגע: לומדים ללמד אונליין
יסודות
טליה קולודני | עיצוב סרטונים אפקטייבים ללמידה
יובל פן | טיפים לצילום עצמי
יובל פן | אתגרים ופתרונות במעבר מלימוד פרונטלי ללמידה מרחוק
טליה קולודני | איך להתיידד עם המצלמה
פרופ’ מיכאל ברנדייס | מוטיבציה ועניין בלימוד מקוון
אסטרטגיות ושיטות למידה
תמר בהרב | מודל SAMR – רותמים את הטכנולוגיה לטובת הלמידה
אור דניאל | קהילה, שיתוף וכפר גלובלי
מור קנדי | משחוק בלמידה דיגיטלית
עידו גנור | Project Based Learning
טליה קולודני | עקרונות מבוססי מחקר להוראה מכלילה בכיתה הטרוגנית
צביקה מושקוביץ | מציאות מועשרת & אינטליגנציה מלאכותית
למידה סינכרונית
אריק אינגבר | איך לבנות שיעור סינכרוני מעניין?
דורין פסט עמר | ניהול למידה מרחוק: מודל פדגוגי לבניית יחידת הוראה סינכרונית
שמוליק בנחין | מתפיסה לפיתוח – למידה מרחוק סינכרונית (טקסט)
למידה א-סינכרונית
תמי דובי | טריקים ליצירת אינטראקציה בלמידה א-סנכרונית
ד”ר חיננית לויפר פלד | איך לייצר למידה א-סינכרונית?
למידה עצמית
אור דניאל | לומדים ללמוד לבד
ברק כהן | למידה עצמית בעידן הקורונה (טקסט)
אמפטיה ורגש בלמידה
רבקה אלקובי | יצירת חיבור, אמפתיה בלמידה מרחוק
כלים דיגיטליים ללמידה
אור דניאל | כלים דיגיטליים ללמידה
1 מ 2
השיעור הקודם
השיעור הבא
תמר בהרב | מודל SAMR – רותמים את הטכנולוגיה לטובת הלמידה
קורס ברגע: לומדים ללמד אונליין
תמר בהרב | מודל SAMR – רותמים את הטכנולוגיה לטובת הלמידה
שיעור
חומרי עזר
להורדת קובץ PDF של השיעור:
מודל SAMR
מה דעתך? מלא/י משוב על השיעור – לחצ/י כאן
להורדת קובץ PDF של השיעור:
מודל SAMR
השיעור הקודם
חזרה לקורס
השיעור הבא