דף עזר לקורס טריקים ליצירת אינטראקציה בלמידה א-סינכרונית
מרצה תמי דובי
שלום לכולם,
כיף שהצטרפתם לקורס, בדף תמצאו מספר תוספות לקורס עצמו.
אם יש שאלות נוספות, מוזמנים ליצור קשר tamidubi@gmail.com
אז, מתחילים😊
סוג משוב |
יתרונות |
חסרונות |
משוב באמצעות פיצול בתוך אותה מצגת |
קל טכנית ליישום |
אין יכולת מעקב על מסלולי הבחירה של הלומדים. |
מתאים לשאלות אמריקאיות/ שאלות סגורות |
אינו מותאם לשאלות פתוחות |
|
מעודד למידה אקטיבית |
||
משוב באמצעות מעבר לשאלון |
יש מעקב אחר תשובות הלומדים |
מאתגר יותר לישום טכני |
מתאים לשאלות פתוחות |
מחייב יצירת לכידות בין המצגת לשאלון |
|
מעודד למידה אקטיבית |
Lumbardi, M. (2007). Authentic Learning for the 21st Century: An Overview. Educase. Retrieved on April 18, 2009 From: ]http://net.educause.edu/ir/library/pdf/ELI3009.pdf] ]
ב ה צ ל ח ה