יסודות
אסטרטגיות ושיטות למידה
למידה סינכרונית
למידה א-סינכרונית
למידה עצמית
אמפטיה ורגש בלמידה
כלים דיגיטליים ללמידה
1 מ 2

תמי דובי | טריקים ליצירת אינטראקציה בלמידה א-סנכרונית

שיעור
חומרים

דף עזר לקורס טריקים ליצירת אינטראקציה בלמידה א-סינכרונית

מרצה תמי דובי

שלום לכולם,

כיף שהצטרפתם לקורס, בדף תמצאו מספר תוספות לקורס עצמו.

אם יש שאלות נוספות, מוזמנים ליצור קשר tamidubi@gmail.com

אז, מתחילים😊

 

  • הוספת הנפשה במצגת Power Point:
    את דמות האנימציה "מירב" הוספתי בעזרת תוסף חינמי ל power point באופן הבא:
    פתחו מצגת חדשה ב power point => בחרו בסרגל העליון "הוסף"=> לחצו על החץ
    שנמצא מתחת ל"תוספות=>בחרו קבל תוספות=> גללו את המסך עד
    שתגיעו לתוסף :  "Comic Characters" של חברת "Pixton"=> לחצו על "הוספה".
    ניתן להיכנס לתוספת על ידי בחירה בסרגל של "הוספה"=> תוספות=> תוספות שלי. 
  • טבלת יתרונות וחסרונות לסוגי משוב הנוצרים ע"י היפר קישור

סוג משוב

יתרונות

חסרונות

משוב באמצעות פיצול בתוך אותה מצגת

קל טכנית ליישום

אין יכולת מעקב על מסלולי הבחירה של הלומדים.

מתאים לשאלות אמריקאיות/ שאלות סגורות

אינו מותאם לשאלות פתוחות

מעודד למידה אקטיבית

 

משוב באמצעות מעבר לשאלון

יש מעקב אחר תשובות הלומדים

מאתגר יותר לישום טכני

מתאים לשאלות פתוחות

מחייב יצירת לכידות בין המצגת לשאלון

מעודד למידה אקטיבית

 

 

  • מאמר מעולה על למידה אותנטית כולל דוגמאות

Lumbardi, M. (2007). Authentic Learning for the 21st Century: An Overview. Educase. Retrieved on April 18, 2009 From: ]http://net.educause.edu/ir/library/pdf/ELI3009.pdf] ]

 

 

                                                                                                            ב ה צ ל ח ה